7.3.13

Σιχαίνομαι τα πάντα γύρω μου, τι έχω;


Μου γράφει φίλη από το stress.gr:
"Είμαι γυναίκα 30 χρονών και σιχαίνομαι τα πάντα γύρω μου. Για την ακρίβεια νομίζω ότι παντού γύρω μου υπάρχουν ακαθαρσίες. Το αποτέλεσμα είναι να αποφεύγω να βγω εκτός σπιτιού και να καθαρίζω όλη μέρα. Τι να κάνω;"
Μέσα σε λίγες γραμμές, η φίλη περιγράφει τον δύσκολο και βασανιστικό κόσμο της ιδεοψυχαναγκαστικής διαταραχής (OCD). Είναι τόσα πολλά τα πράγματα που μπορεί η σύγχρονη ιατρική να προσφέρει στην OCD, που αυτό που προέχει είναι η γνώση του "τι έχω". Έχω συναντήσει ανθρώπους με OCD που αναζήτησαν τελικά ιατρική βοήθεια μετά από 10 και 15 χρόνια. H OCD είναι μια πολύπλοκη νευροψυχιατρική διαταραχή και η αντιμετώπισή της περιλαμβάνει συνδυασμό φαρμακευτικών και ψυχοθεραπευτικών παρεμβάσεων. Δεν είναι μια παραξενιά του μυαλού, ούτε μια προσωπική αδυναμία.

Περισσότερα για την ασθένεια εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια: