6.3.13

Όταν ο πανικός "χτυπά" στο λεωφορείο!


Όταν ο πανικός "χτυπά" στο λεωφορείο!
"Εδώ και μερικούς μήνες παθαίνω κρίση όποτε πρέπει να μπω σε λεωφορείο, αυτοκίνητο και γενικά σε μέρη που ξέρω πως δεν μπορώ να βγω άμμεσα και γρήγορα όποτε εγώ θελήσω χωρίς να κάθομαι να εξηγώ. Αυτό που με ποιάνει είναι ένας περίεργος πανικός, θέλω επειγώντος να βγω έξω, να πάω στην τουαλέτα ή να κάνω και εμμετό. όσο πιο πολύ το σκέφτομαι τόσο ο πανικός μου μεγαλώνει και νιώθω πως θα πέσω κάτω. Έχω να περιγράψω πολλά περιστατικά ενώ αυτό μου συμβαίνει εδώ και λίγους μήνες. Πίστευα όμως ότι μου πέρασε και γι'αυτό δεν πήγα σε κάποιον ειδικό αλλά πριν από μερικες ημέρες σε ένα ταξίδι μόνο μίας ώρας δεν άντεξα και βγήκα στην πιο κοντινή σταση! Αυτό το πράγμα κάνει την ζωή μου πολύ δύσκολη..."
Πανικός + Αγοραφοβία ένα σημαντικό πρόβλημα που χωρίς θεραπεία μπορεί να δημιουργήσει πολλά προβλήματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: