9.6.06

Βιβλία για την Γνωσιακή Ψυχοθεραπεία

Η ΙΦ μου έγραψε:

Κύριε Σκαπινάκη,
Εντελώς τυχαία σήμερα επισκέφτηκα το site www.stress.gr και πραγματικά εντυπωσιάστηκα.
Εχω διαβάσει ένα βιβλίο με θέμα την Γνωσιακή Ψυχοθεραπεία και θα ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας και κατα συνέπεια αν εσεις κρίνεται κατάλληλο να το μοιραστείτε με το κοινό σας.
Με τίτλο ΞΕΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΠΑΝΙΚΟ από τις εκδόσεις ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ των Silove Derrick, Manicavasagar Vijaya.
Εγώ το βρήκα πολύ ενδιαφέρον (πρώτη φορά ακουγα το θέμα Γνωσιακή Ψυχοθεραπεία) και ένα πολύ καλό βοήθημα.
Συνεχίστε την καλή δουλειά σας βάζοντας και άλλα χρήσιμα άρθρα για το κοινό.
Απαντώ:
Αγαπητή ΙΦ

Υπάρχουν αρκετά ενδιαφέροντα βιβλία για την γνωσιακή. Εμένα το αγαπημένο μου είναι του David Burns, Feeling Good Handbook. Στα Ελληνικά έχει μεταφραστεί το παραπλήσιο Αισθανθείτε Καλά, μια παλιότερη έκδοση του Handbook, από τις εκδόσεις Πατάκη.
Το δεύτερο αγαπημένο μ ου είναι το Mind Over Mood (Padesky & Greenberger), το οποίο και βρίσκομαι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσω ότι το έχω ήδη μεταφράσει και επιμεληθεί και πρόκειται να κυκλοφορήσει σύντομα στα Ελληνικά.
Ένα βιβλίο που έχει βοηθήσει εκατοντάδες ανθρώπους στο εξωτερικό και το οποίο χρησιμοποιείται σαν εγχειρίδιο στην διάρκεια της θεραπείας.
Ελληνικός τίτλος: Σκέφτομαι άρα Αισθάνομαι !

1 σχόλιο:

Πέτρος Σκαπινάκης είπε...

Θα ήθελα να θυμίσω στους αγαπητούς χρήστες ότι στόχος της σελίδας είναι να παρουσιάσει μερικά μηνύματα που κατά την γνώμη μου μπορεί να βοηθήσουν και άλλους χρήστες. Κάποια σχόλια που προσετέθησαν σε αυτό το post σαφώς και δεν ενέπιπταν σε αυτή την κατηγορία και γι'αυτό μετά από πολλή περίσκεψη τα έσβησα. Υπάρχουν πάμπολλα forum στο Internet που μπορεί κανείς ελεύθερα να γράψει την γνώμη του. Ζητώ συγγνώμη από τους χρήστες, αλλά... ο βίος βραχύς και η τέχνη μακρά...